Trade Round Table
INDUSTRIA DE RETAIL SI FMCG
IN FATA NOILOR
PROVOCARI ALE MEDIULUI ECONOMIC
EDITIA A V-A, 30 OCTOMBRIE 2008
HOTEL RADISSON BUCURESTI
SALA ATLAS
speakeri & teme galerie foto
Mircea Coman
Head of Traders Division, Metro Cash&Carry Romania

Mircea Coman ocupa functia de Head of Target Group Management - Traders, in cadrul companiei METRO Cash & Carry Romania, fiind in stransa legatura cu toti clientii nostri profesionisti de pe acest segment si ocupandu-se intens de toate proiecte destinate clientilor revanzatori din reteaua METRO.

El s-a alaturat echipei METRO inca din Ianuarie 2000, pe partea Operationala, ca Sef de Departament in cadrul magazinelor: Constanta, Cluj si Militari. Valoarea sa ca om si profesionist l-a facut sa acceada in pozitia de Director de Magazin METRO Cash & Carry, pentru 7 ani de zile, pe parcursul acestora, fiind prezent si contribuind impreuna cu ai sai colegi, la succesul centrelor de distributie pe care le-a condus:

Iasi, Galati, Voluntari. Deschiderea magazinelor pentru care si-a adus din plin contributia (Iasi si Galati) l-au determinat a fi un foarte bun profesionist, toate acestea presupunand cunoasterea clientilor, adaptarea la nevoile pietei, formarea si pregatirea noilor angajati.

Totodata, Mircea si-a imbunatatit permanent cunostintele si abilitatile, facand cursuri de specializare in interiorul retelei METRO Cash & Carry International in tari precum: Italia, Polonia, Franta.

Comert traditional versus comert modern
Traditional Trade vs. Modern Trade

inapoi

organizator:
parteneri:
sponsor:
parteneri media: