Challenges &
Opportunities
Ahead

editia a 14-a
18 octombrie 2017
Hotel Radisson Blu Bucuresti

Ramona Bloju

Ramona Bloju

Commercial Manager Strategy and Planning

Philip Morris Trading

După o experiență de 10 ani în marketing și trade marketing în industria bunurilor de larg consum, Ramona Bloju s-a alăturat în 2011 companiei Philip Morris pentru a îmbrățișa o experiență comercială și strategică a unui business total nou.

În cadrul companiei, Ramona Bloju a avut oportunitatea de a dezvolta și implementa strategia de marketing pentru toate brandurile din portofoliul Philip Morris, pentru ca ulterior să accepte o nouă provocare în cadrul departamentului de vânzări.

În prezent, Ramona Bloju coordonează departamentele de Strategie și Planificare, fiind responsabilă cu definirea strategiilor pentru canalele de vânzare, dezvoltarea platformelor și programelor destinate retailerilor și  consumatorilor adulți fumători la punctul de vânzare, asigurându-se în același timp de implementarea cu succes a tuturor inițiativelor, atât pentru produsele din tutun convenționale, cât și pentru noua categorie IQOS.

Ramona este pasionată de branduri și oameni și își dorește să aibă un impact pozitiv asupra companiei și oameniilor care fac parte din ea.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial