Challenges &
Opportunities
Ahead

editia a 14-a
18 octombrie 2017
Hotel Radisson Blu Bucuresti

Gabriela Luca

Gabriela Luca

Market Trend Hunter

GfK Romania

Sociolog la origini, Gabriela Luca a fost dintotdeauna pasionata de studiul comportamentului uman si, in mod particular, al interactiunii oamenilor cu brandurile.

Asa se face ca astazi, la doar 31 de ani, Gabriela a acumulat o experienta de 10 ani in industria bunurilor de larg consum si retail alimentar in cadrul GfK Romania. S-a specializat initial in analizarea datelor de Consumer Panel, unicul instrument de monitorizare a consumului casnic din Romania, devenind un consultant de referinta pentru unele dintre cele mai mari nume din piata si construind relatii de incredere si de durata cu oamenii din industrie.

Dincolo de date si cifre insa, expertiza Gabrielei atinge si zone cu o complexitate sporita, strategice, precum ar fi abordarea multi-canal sau repozitionarea ca raspuns la noile trenduri.

Cand nu consiliaza brandurile si nu vorbeste la conferinte, Gabriela se ocupa de construirea propriului business, un specialty coffee shop si juice bar care pariaza pe un stil de viata sanatos.

Sumarul prezentării

Industria de FMCG se confruntă în prezent cu unele schimbări fără precedent. Cumpărătorii au o dinamică nouă, brandurile se luptă cu mărcile private, retailerii continua expansiunea, luptând pentru inimile și mintea oamenilor.

Punctele principale vizate:

  • Înțelegerea situației curente a retailului alimentar
  • Explorarea evoluțiilor din retail din perspectiva cumpărăturilor
  • Analiza schimbărilor critice ale coșului de cumpărături și ale misiunilor de cumpărare
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial