About

Contextul nefavorabil al ultimilor ani a fost un factor disruptiv pentru companiile din piața de retail și FMCG, care au fost nevoite să renunțe la modul convențional de a privi businessul și să identifice teritorii noi de dezvoltare și moduri creative de a aborda businessul. Iar pentru acei jucători care și-au atins obiectivele, elementul comun a fost identificarea unor strategii de business care au adus plusvaloare într-un context nefavorabil.

Sub tema umbrelă ”Transform to perform”, în cadrul celei de-a 19-a ediții a Trade Round Table vom aduce în prim-plan companii care au ales să privească dincolo de provocările momentului și care au identificat oportunități de creștere într-o piață în care inflația își pune puternic amprenta asupra comportamentului de cumpărare. Vom discuta cu speakeri de top din industrie despre provocările momentului, despre impactul măsurilor legislative de susținere a consumatorilor prin reducerea prețurilor la alimentele de bază, strategii de succes, dar și despre perspectivele pentru 2024.

Un lucru este însă cert când vorbim despre viitor, performanța este reflexia mixului dintre adaptare, flexibilitate, inovare, dezvoltare, shopper centricity și, last but not least, angajați motivați.

 

5 reasons to attend

Premium Partner

Unilever
UNILEVER SCE

Partners

01 Coca Cola HBC
03-2 CAROLI
04 Julius Meinl
Logouri-website-TRT-2022-CTP-300x300
Logouri-website-TRT-2022-AdProd-300x300

Why become a partner?

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial